Цей
модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі
спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Задоволення потреб усіх учнів потребує ретельної підготовки та
планування вивчення навчальної теми. Кожен учень вимагає відповідної підтримки
для того, щоб почуватися впевнено та комфортно в різних навчальних ситуаціях та
щоб бути незалежним у навчанні. Для підтримки навчальної діяльності учнів, що
мають проблеми у навчанні можна використати наступні прийоми. Наприклад,
додатковий час для виконання окремих завдань, змінені та уточнені цілі
навчання, модифіковані завдання, об’єднання в групи за особливими критеріями,
календарі із термінами на виконання завдань, адаптовані до їх потреб,
спеціальні методи чи технології, а також підтримка спеціалістів
(психологів, лікарів тощо) або учнів-консультантів.
Учні, які
мають труднощі в навчанні, та учні з особливими здібностями й талантами
потребують різних видів підтримки. Певною мірою цю допомогу можна забезпечити,
використовуючи різні педагогічні технології.
Немає коментарів:
Дописати коментар